Mynexuxhealthpro

Een  excellente en efficiënte zorg voor jouw patiënt is  voor ons ziekenhuis een belangrijk streefdoel. Sinds de lancering van het nieuwe elektronische patiëntendossier KWS (Klinisch Werkstation) in het AZ Sint Maria Halle zal je als huisarts stap voor stap meer info kunnen terugvinden via Mynexuzhealthpro

Op dit platform kan je zelf afspraken maken voor jouw patiënten bij verschillende specialisten van ons ziekenhuis. Kies een van de beschikbare tijdssloten en boek online.

Wat is MynexuzhealthPro?

MynexuzhealthPro is een beveiligde webapplicatie voor professionele zorgverleners. Je zal hier in de toekomst niet alleen afspraken kunnen maken maar ook de beelden, verslagen, en resultaten van de technische onderzoeken van jouw patiënt bekijken.

Voor je gebruik kan maken van Mynexuzhealthpro moet u eenmalig een korte registratieprocedure doorlopen.

Nog vragen?

In geval van vragen of problemen kan u contact nemen met Julie Ghesquiere.

Veelgestelde vragen MynexuzhealthPro

Hieronder vind je een lijst met enkele veel gestelde vragen over de installatie en het gebruik van NexuzhealthPro. Het antwoord toch niet gevonden? Neem dan contact op met de helpdesk van Mynexuzhealth, zij helpen je zeer gericht verder.

HELPDESK 

  • 016 34 83 48
  • van maandag tot vrijdag 
  • van 8u tot 17u

Hoe kan ik als huisarts een afspraak maken voor mijn patiënt?

Als externe zorgverlener kan je inzage krijgen in het dossier van je patiënt via het NexuzhealthPro- portaal. In deze eerste fase, kan je er enkel afspraken maken. In een volgende fase kan je er ook beelden, verslagen en laboresultaten raadplegen. Je kan enkel toegang krijgen als er een therapeutische relatie is met de patiënt.

Ik heb een login en paswoord gekregen maar het lukt me niet om in te loggen.

Let er op dat je bij het inloggen de ‘juiste’ optie aanklikt. Dus selecteer niet ‘Nexuzhealthpro, EMD voor huisartsen’. Maar wel ‘Nexuzhealth, inzage voor professionele zorgverleners.’ 

Ik zie slechts beschikbare afspraken binnen een periode van 60 dagen.

Je kan de ‘periode’ met beschikbare afspraken aanpassen. Deze staat standaard op 60 dagen maar kan tot 360 dagen aangepast worden. Dan zie je dus alle beschikbare afspraken binnen deze opgegeven tijdsspanne.