Klachten, medische incidenten, suggesties of feedback
Voel je je onvoldoende gehoord of geholpen? ? Heb je een klacht? Of heb je een leuk idee, of een suggestie om onze zorg te verbeteren? Wij willen het graag weten!
Jouw feedback is belangrijk voor ons. Samen kunnen we ervoor zorgen dat iedereen de beste zorg krijgt. Deel je mening met ons en help mee om onze diensten te verbeteren. Laat dus van je horen!
Dit kan op verschillende manieren:
1. Schriftelijk:
AZ Sint-Maria Halle vzw
T.a.v. de Ombudsdienst
Ziekenhuislaan 100
1500 Halle
2. Via ombudsdienst@sintmaria.be
3. Via onderstaand meldingsformulier.
Opgelet: dit formulier is niet bestemd voor vragen met betrekking tot facturatie, diefstal, schade en verloren voorwerpen. Gebruik hiervoor één van de andere contactformulieren
4. Via 02 363 63 24
5. Tijdens een persoonlijk gesprek (maak hiervoor een telefonische afspraak).
Waar vind je de ombudsdienst?
- De ombudsdienst bevindt zich in de nieuwe vleugel, vlakbij het dagziekenhuis.
- Wachtruimte: Lounge 2 (Blok C-gelijkvloers)
Openingsuren:
- Maandag: 13u-17u
- Dinsdag: 9u-13u
- Donderdag: 9u-13u
- Vrijdag: 9u-12u
Door verzending van onderstaand formulier stem je toe dat de verstrekte persoonsgegevens door het AZ Sint-Maria verwerkt worden met als doel jouw vraag te beantwoorden. Hier lees je hoe wij jouw privacy beschermen.