Voelt u zich onvoldoende gehoord of geholpen?
Dan kunt u medische klachten, incidenten, suggesties of feedback doorgeven aan de ombudsdienst.
Dit kan op verschillende manieren:
1. Schriftelijk: AZ Sint-Maria Halle vzw - t.a.v. de Ombudsdienst - Ziekenhuislaan 100 - 1500 Halle
2. Via e-mail: ombudsdienst@sintmaria.be
3. Via onderstaand klachtenformulier
> niet voor klachten m.b.t. facturatie, diefstal, schade en verloren voorwerpen, gebruik hiervoor één van de andere contactformulieren
4. Telefonisch: 02 363 63 24
5. Tijdens een persoonlijk gesprek (maak hiervoor een telefonische afspraak).
Locatie Ombudsdienst:
Blok B, op het gelijkvloers.
Vanuit de hoofdingang gaat u rechts, 3de deur aan uw rechterzijde.
Openingsuren:
maandag, dinsdag en donderdag, van 8u30 tot 13u30.
vrijdag, van 8u30 tot 12u30.
Door verzending van dit formulier stem je toe dat de verstrekte persoonsgegevens door het AZ Sint-Maria verwerkt worden met als doel jouw vraag te beantwoorden. Hier vind je hoe wij jouw privacy beschermen.