02 363 12 11

Klachten, medische incidenten, suggesties of feedback

Voelt u zich onvoldoende gehoord of geholpen?
Dan kan u medische klachten, incidenten, suggesties of feedback doorgeven aan de ombudsdienst.

De ombudspersoon is elke werkdag (niet op woensdag) bereikbaar van 9u30 tot 12u30.

Contactgegevens:

De ombudsdienst bevindt zich op het gelijkvloers (Blok B). In de onthaalzone gaat u naar rechts, 4de deur aan uw rechterzijde. U kan ook een onthaalmedewerker of vrijwilliger aanspreken om u te begeleiden.  

U kan ook een klacht melden via onderstaand webformulier.

Door verzending van dit formulier stem je toe dat de verstrekte persoonsgegevens door het AZ Sint-Maria verwerkt worden met als doel jouw vraag te beantwoorden. Hier vind je hoe wij jouw privacy beschermen.

Datum laatste aanpassing: 19.09.2022 - Communicatiedienst i.s.m. Liliane De Crick, ombudsvrouw